Not a virgin anymore

That's right, idag rök oskulden! Second hand-oskulden alltså. Efter min tripp till stockolm, söder, så kom jag hem med ett halsband från Myrorna på Götgatan, borta vid våra gamla kvarter. Snart kommer jag vara en riktigt vintagetös!

Igårkväll blev jag väldigt sugen på att fara in till stan, imorse klockan tio var jag inte riktigt lika säker men jag åkte i alla fall. Eftersom jag på sista tiden bara har åkt tåg på eftermiddagar och kvällar så kändes det som om klockan var sent när jag åkte in och jag var lika trött som om den varit det. Som tur var försvann tröttheten så fort jag kom när jag stötte på både Elin och lill-Kalle. Den ena för att köpa klänning till ett bröllop och den andra på arbetsintervju i Sumpan. Jag strosade bort mot mina vanliga butiker och shoppade mig ett par skor. Kilklack från Din Sko, ungefär som jag hade förr men som gick sönder. Hoppas att dessa kommer hålla bättre! Annars får jag i alla fall pengarna tillbaka, alltid något. Förutom skorna och halsbandet fyndade jag ett par råsnygga reabyxor på Weekday på söder, en almenacka med penna och lite surprises till min gubbe. Som kommer hem på torsdag! Som vi ska pussas!

Nu ska jag strax lägga mig och vila ögonen innan Nynäsposten inatt. Det ska bli ganska intressant och se hur jag ska få med mig allt eftersom cykeln har varit full tidigare, utan de extra mördartidningarna. Innan sängen, lite Bon iver och Miss Li på spotify. Nighty night!

2009-08-17 | 22:09:40 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback