Jag litade på dig som du sa

Nu slänger sig mor ner i sin provisoriska säng i vardagsrummet och jag ska nog ta mig en lur innan jobbet jag med. Är inte så himla trött så det blir nog en kärlekshistoria eller två innan jag somnar. Har nästan direktkontakt med Skövde men det är väldigt segt mellan svaren så jag vet inte ifall gubben har somnat med mobilen i hand. Senaste nytt är att dom har ägnat dagen åt att lära sig vändningar, han har stolt visat upp mina egendesignade kalsonger som han fick i alla hjärtans dag-present och för ca en halvtimme sen satt han och pluggade till ett prov som går av stapeln på fredag. Eh, prov? Poor fella!

Jag har sovit, gjort ingeting vettigt förutom att hjälpa mor köra hem nya köksmöblerna från Mio idag. Åt mumsig lax med potatis och romsås till middag, så mycket att magen fortfarande är lite uppsvullen. Kan kanske även bero på den, faktiskt lilla, skålen med glass, biskvin och franska wienerbrödet som blev kvällens fika. Men vad gör man inte på sommarn om svulla?

Dags att slängas i säng, Oscar I och Emelie Högqvist väntar!

2009-08-05 | 23:36:43 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback