Fina, fina Peter

Nu såg jag att min älskling, Peter Jöback, är på väg att mixa ihop en ny skiva. Jaaaaa! Och ännu en julkonsert i december, den artonde för att vara exakt. Jag går ju på jullov samma dag men det är ju en kväll man absolut inte vill missa! Förra året grät jag, så fint var det. Synd bara att inte Sarah var med och sjunga Min bön, det hade varit bäst.

Kanske ska jag tvinga med mig puman i december så hon förstår hur otroligt bra han verkligen är? Vad sägs?


2009-08-23 | 23:23:18 | Dagliga | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Sandra

ska jag se gayback? lycka till pälsen, haha <3

2009-08-24 // 19:24:32
» ribs

morsan har tydligen redan bokat till julisen, då ses vi... right!?! :D

2009-08-26 // 10:38:38
» Peter Jöback och Roxy Recordings

Hej!

Vi har läst att du gillar Peter Jöback och tycker att det är kul! Vill du träffa honom i vinter? Vinn en helkväll med meet 'n' greet, biljetter och resa till någon av hans magiska julkonserter! Läs mer på www.peterjoback.com.



(Ps. Din röst behövs! "Sing" behöver en puff uppåt på Tracks där den nu ligger på 17:e plats. Gör din röst hörd före måndag kl. 14.00 på; www.sr.se/cgi-bin/p3/tracks/index.asp?taskid=1 Ds.)



Mvh Peter Jöback & Roxy Recordings

2009-10-25 // 15:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback