En fika om dagen är bra för magen

Idag känner jag mig ganska trött och seg eftersom jag bara sov till klockan tolv, kom ju inte i säng förrän halv sex imorse på grund av mina älskade tidningar. Någonstans hörde jag mammas klocka när det var dags för henne att gå upp. Jag kände för att vara en god dotter så jag och Lina tog med oss alla papperssopor och slängde dom, sen en promenad upp till Kvantum för att köpa ingredienser till en ananaspaj. Väl hemma fixade vi lite mellanmål och sen middag/paj. Mamma har inte kunnat hålla sig ifrån de nya köksstolarna så dom är på väg upp ute i hallen och jag tänkte vispa grädde till pajen. Dags för fika!


2009-08-11 | 19:42:28 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback