Visa vid vindens ängar

Idag på svenska så började vi det stora arbetet med svenska vis- och diktskrivare. Jag fick reda på av Monica att den underbara Visa vid vindens ängar som Håkan gör en tolkning av är skriven av en man vid namn Mats Paulsson och valet var självklart. Jag lyckades övertala Robin och Kristian att ta gubben. Robin var dock väldigt skeptisk så jag hoppas att det kommer att gå bra att få fram fakta och finna en fin tolkning av hans låtar. Annars kommer jag få höra det i all evighet. Men med hjälp av Annelie som hoppade in i vår grupp blir nog allt kanon! Värsta teamet!

Snart ska jag ta bilen, ta bilen, till träningen. Känns så otroligt skönt att säga de enda två orden.

2009-04-23 | 17:29:46 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback