Nu SKA jag plugga...

Lovar du att vara ärlig? mhm
Du heter:  Amanda
Smeknamn: pälsen
Låt som när du är ledsen sörjer till? En del av mitt hjärta
Beroende av: choklad?
Vem behöver du mest just nu: lite sällskap skulle inte sitta fel
Vad tror folk om dig? Att jag är social
Stämmer det?
när jag anstränger mig
Vad säger du för att imponera på någon?
något smart
Hur imponerar man på dig?
var dig själv, jag gillar't
Var bor du?
Krokis, Änggatan, Råsundavägen
Trivs du där:
Perfekt blandning, alla tiders!
Äger du några converse:
flera stycken
Sprit, cider, vin eller öl:  välsmakande

Brukar du bli för full:
I know my limit
Är du allergisk i mot något:
nada
Har du haft sex idag:
nix
Nästa mål i ditt liv:
komma in på folkis
Hur svarar du i mobilen:
Hallå, oftast
Vem ringde du senast?
Papi
Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
pratade bara om ditt och datt
Antal timmar sömn inatt:
5, alldeles för lite!
Sov du ensam:
nej, myssällskap av man
Brukar du komma i tid:
oftast
När mår du bra:
när solen skiner
När blev du fotad senast:
igår
Hur känner du dig nu:
på allerten!
Vad saknar du:
sovmornar, redan...
Favorit dryck på morgonen:
TE!
Rakar du benen:
skrapar
När brukar du oftast gå och lägga dig:
tio-halv elva
Är du blyg?
i främmande människors sällskap
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
ibland
Har du spytt offentligt: spydde i centrum när jag var liten och mått illa på bussen

Är du nöjd med ditt liv:
yesbox
Är du bortskämd:
inte mycket
Vad gör du i morgon:
jobbar
Vad är det värsta du vet?
smyg
Vad längtar du till?
Lesbos
Har du bra vänner och äkta vänskap?
Bäst!
Vad är det finaste du fått?
Kärlek
En speciell dag du minns:
Peters konsert(er)
Hur gammal är du:
18
Tycker du om någon just nu:
min man
Gröna eller röda äppeln:
gröna, krispiga
Vem ringer du när du är arg/ledsen:
om någon, min man
Gillar du golf:
nja
Vilken tid gick du upp idag:
kvart i sju
Har du sovit i din egna säng inatt:
typ, har sovit i mannens säng hela veckan
Har du strumpor på dig nu:
svarta strumpbyxor
Är det okej att gråta:
Mycket!
När grät du senast:
under Män som hatar kvinnor
Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Strunta i sommarjobb
Bär du glasögon eller linser:
  glasögon ibland
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:
nej
Vill du gifta dig:
med rätt gubbe, ja
Vill du ha barn:
Isabell, Marion och Harley, enligt Johns mamma
Solar du ofta:
njuter gärna i solskenet
Är du bra på att laga mat:
ganska
Vilken är din favoritglass:
B&J, annars allt med choklad
Vad äter du helst när du ser på film:
det jag är sugen på
Bor dina föräldrar tillsammans:
nix
Är du morgon- eller kvällsmänniska:
varierar
Vilken ögonfärg har du:
blå/grå
Biter du på naglarna:
nej

2009-04-11 | 10:30:20 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback