Solsken och alla har parkeringsböter

Jag tror inte att en enda bilägare på gatan utanför gymmet kommer bli glada när de bestämmer sig för att ta bilen någonstans. Alla har nämligen fått p-böter. Surt! En liten sak som kan förstöra varje människas solskenshumör.

Inne i stan lyser solen och har gjort ända sen imorse. Det är lite intressant hur olika människor som springer förbi skyltfönstret tolkar detta härliga väder. För en liten stund sprang en tjej förbi i vad som såg ut som bara ben och knälång kjol. Hon kan ju alltid ha haft strumpisar men det kändes lite väl svalt ändå. Fast å andra sidan har jag inte varit ute tillräckligt mycket för att kunna känna efter. Andra går förbi med vinterkappan stängd. Det känns lite varmt. Säger jag som alltid fryser. Jag funderar på om det är värt att köpa en glass på hemvägen. Eller om jag åker med tåget hela vägen till stationen och sen spatserar hem till krokis. Om det nu är lika fint i Nynäs. You never know. Men vad jag do know är att det är härligt! Kanske att man kan mysa ute ikväll hos Sara?

2009-04-04 | 14:39:09 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback