Så märkligt rätt du kom

Nu önskar jag att min man inte behövde skriva rapport hela dagen, då hade han gärna fått komma hit och hålla mig sällskap idag igen. En utav stammisarna kom in för en stund sen, tjoho tänkte jag, men hon skulle bara hämta sina löparskor. Tusan. Fast å andra sidan, det spelar ingen roll om någon kommer in eller inte. Dom är ju ändå bara nere och stånkar och stönar i gymmet.

Igår när jag och John kom hem så for vi direkt hem till mig för påskmiddag med mormor, morfar, moster, morbror och kusin. Jag fick mina (!) påskägg och mannen fick springa runt och leta efter sitt. Jag hade klart och tydligt sagt att det bara skulle vara godis men han kunde såklart inte hålla sig. Resultatet blev ett ägg med min favoritgodis och ett annat med ett sätt underkläder i. Inte vilka som helst dock, godishalsbandsunderkläder. Så egentligen gav han ju sig själv ett. För jag antar att han har tänkt att det är han som ska äta upp dom. Han fick alltså två och jag ett... Fusk!

Nu ska jag vara duktig och plugga. Per Gessle med Mazarinplattan på spotify, brings back memories från första resan till Grekland med järngänget. Mys!

2009-04-12 | 11:25:47 | Dagliga | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» J

Haha, visst är jag super duper mega jätte smart, aaaaaaaaai :D

2009-04-13 // 00:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback