På tal om rock...

... så ska jag aldrig med tupera håret! Om jag någon gång skulle få för mig att begå det självmordet igen så slit kammen och sprayen ur mina händer innan jag hinner skada mig själv! Jag grät stilla tårar medan mamma slet av min hårbotten för att få ur tovorna. Aldrig mer! Aldrig igen!
Dessutom är mitt bajshår för tungt så den volym jag hade när jag gick hemifrån fanns knappast kvar när jag anlände, än mindre efter allt dansande. Helt i onödan. Fast lite roligt.

Mamma, Lina och Molle ligger och kollar på Room Service i syrrans lilla dator, vår TV är nämligen inne på lagning. Jag har varit dukitg och gjort skolarbete, snart ska jag duscha och sen bege mig mot mannen för en sleepover. Vi hade våra första konserter med Bond idag och alla gick fint. Imorgon ska jag tagga inför kvällen då papi med familia kommer och kikar.

Det är så roligt att stå på scenen! Tjoflöjt!

2009-04-21 | 21:21:34 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback