Makeover och sjusovare

Hela min kropp hade skrikit UPP i ungefär en halvtimme innan jag fick lite liv i pojken. Som gärna vill sova mer. Förstår inte riktigt, vem vill inte gå upp klockan nio? Med hela dagen framför sig. Weirdo. Han sa dock att jag fick sätta mig vid datan om jag ville, mycket snällt av honom. Så slipper jag ha lite dåligt samvete. Jag känner mig lite dum men jag har skitsvårt att ligga kvar i sängen när jag är klarvaken och ligger och tittar på mannens rygg. Jag vill också kunna sova länge! Igår slog jag typ rekord, klockan elva slog jag upp ögonlocken. Shit pommes! Men idag blev det som vanligt, vid nio ungefär.

Beroende på vilket slags internet (eller vad det nu är) ni änvänder så ser min blogg lite annorlunda ut. Min man satt ett långt tag och fixade, det ville sig liksom inte riktigt. När vi åkte hemifrån såg det dock riktigt shysst ut. Sen när vi kom hem till honom såg vi att det såg helt annorlunda ut på Firefox. Om ni har vanliga internet explorer så ser det ut som det ska, alltså med en vit bakgrund med svarta kvistar, ett ihopklipp med bilder som header och röd border inför varje inlägg och på högersidan där bilden, arkivet och allt finns. Så det så! Jag hoppas att de flesta av er har explorer så det blir rätt.
Förresten, gillar ni makeovern?

Snart har jag nog bestämt att min man har sovit klart så vi kan äta frukost. Mor hans bakade nytt bröd igår, mums i magen! Sen ska jag sitta och skriva rapport med Jennis at my place och vid fyra är det påskmiddag hos mannens mormor. Ägg, here I come!

2009-04-10 | 09:42:56 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback