Ljum

Står i repan och lyssnar på lovely Peter. I feel good and I'm worth it. That's right!
Jag mår också ganska bra nu, ansiktet är på och jag är inte fullt lika trött längre. Lite fix och trix här runt omkring och en vända i tvättstugan. Det suger att jag stänger om typ en evighet, känns även som att jag har varit här en liten evighet. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Så nu åker plugget fram, vardagsekonomi och juridik. Tjoho! Jag kommer nog dock råka pausa med en jättrebra bok jag började läsa på tåget på vägen in, Den svarta opalen. Jag har läst den förut men det var längesen så nu är det hög tid att läsa om den. Sååå bra!

Väntar på mannen...

2009-04-11 | 10:01:04 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback