Jag är höstens sista blomma




Det känns som att den här bilden togs för en liten evighet sen. Men jag väljer vädret vi har haft de senaste två dagarna anyday! Inge mer snö tack, snälla vädergudar. Hela tretton grader i skuggan byter jag inte bort mot slask. Never.

Just nu sitter jag och lyssnar på Moto Boy. Helt från ingenstans så pratade vi om honom och hur han framförde en fantastisk tolkning av Hero. Åh, så bra! Därför var jag tvungen att lyssna på den igårkväll. Den fanns tyvärr inte på Spotify, det blev youtube, men det finns ett urval av hans låtar som jag lyssnar på. Me like a lot hitills!

På tal om musik så var en folkhöskola från Tranås och spelade i entrén hos oss idag. Dom var grymma! Alltså grymt duktiga men dom spelade jazz och det är nog inte riktigt något för mig. Det blir liksom bara oväsen nästan. Vid ett tilfälle gick dom crazy på sina olika instrument och det var då det bara blev en massa ljud, inte musik i mina öron. Men dom var grymma!

2009-04-02 | 15:55:15 | Dagliga | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» J

shiiiiiit, vad är det för coooling som hoppar ? ;D

2009-04-03 // 20:40:41
» A

Min cooling! ;D

2009-04-04 // 09:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback