Godnatt

Nu ska det sovas snart, uppstigning halv sju imorgon. Yey! Åka och jobba på ett gym där alla klasser är inställda pga av röd dag och inte en jävel kommer komma in och träna. Sucky. Suck. Men mannen har lovat att komma och hälsa på. Träna får han såklart också göra, om han betalar introt på 250 kronor förstås. Inget här i livet är gratis! Fast jag kan nog vara lite snäll också. Han kommer ju ändå och håller mig sällskap. Göllegubbe! Så för att sysselsätta mig har jag med mig en bok och plugg. Räkna med flera inlägg...

Jag går och lägger mig, syrran sticker till Blåkulla. Go'natt!

2009-04-11 | 00:12:51 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback