Förfrågan + Mr. Öbrink, det finaste som finns

Jag och min gubbe sitter och surfar runt på min systers och hennes vänners bloggar medan vi väntar på att halv tolv-sporten ska börja. John blev helt plötsligt lite avundsjuk för att en utav vännerna ägnade ett helt inlägg till sin pojkvän. Han fick ett helt inlägg och jag får ingenting. Jag nämner tydligen aldrig honom? Så här får han nu ett alldeles eget...

Min man vet vad jag vill ha och han gör mig alltid glà
Mysig och go, precis som en ko
Han äger en alldeles egen stuga och en bred säng som heter duga
Bjuder på massvis av choklad, vilket gör mig ännu mer glà
Han är helt enkelt bäst, ingen protest!



2009-04-12 | 23:40:18 | Dagliga | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» J

Om det finns någon kvinna jag någonsin har älskat så är det du Amanda Birgitta Engström. Det går inte beskriva med ord hur mycket du betyder för mig så att försöka känns förgäves. Om jag istället ägnar mitt liv till att försöka visa det, så har jag kanske kommit en liten bit på väg.

2009-04-13 // 00:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback