Flaggstång

Ojojoj, vilken mysig helg jag har haft!
Fredagen avslutades med den sista Bond-konserten, snyft, och en tacomiddag på Old Bell med hela gänget. Jag och lillan for hem i Johns racerbil och sen spenderades natten i Johns stuga. Utan lillan.
Lördagen börjades tidigt för mig och mannen, vi skulle åka till Gustavsberg där åttondelsfinalen skulle äga rum. Match mot Skånela och jag hittade hela vägen med hjälp av papi och John. Sjukt roligt att köra biiiiiiil!
Matchen slutade dock inge bra men det betydde bara mer ledighet. På kvällen kom puman ner och några stycken grillade och mös ute på misters altan. Det var inte många som hade tackat ja från början som kom men det blev trevligt ändå. När det sattes på film vid halvtolv-rycket dog jag på misters axel. Vid ett ramlade vi i säng, jag och sandra alltså. John blev förvisad till en madrass på golvet.
Igår njöt vi bara av allt solsken, jag och mannen låg i princip hela dagen ute i hamocken. Så lovely med sol och riktig värme!

Idag är jag ca 190 centimeter. De fina klackarna är på, tjoflöjt!

2009-04-27 | 10:56:05 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback