En halvtimme senare...

...och han sover fortfarande som en stock. Fast han rör sig mer och mer, vilket betyder att jag snart kan hoppa honom utan att han blir sur. Tihihi...

Sitter och lyssnar på Dina färger var blå med Tommy Nilsson och Vågorna med Uno Svenningsson. Såå typiska sommarlåtar! Kanske för att de båda har varit med i pripps blå-reklamerna och hur sommriga är inte dom? Samma sak med Vilken härlig dag. Jag älskar't! Och solen skiner utanför vårt krypin, hoppas att det blir en skön dag. Jag har hört att det ska regna och vara skitväder i helgen så man får väl passa på idag.

Igår gick jag och mannen på bio, Män som hatar kvinnor. Jäklar vad bra den var! Nu ska jag aldrig läsa boken med risk för besvikelse på filmen. Puman hade läst boken och filmen var såklart inte alls lika bra. Den andra boken kommer på bio i sommar tror jag och den ska jag minsann se! Riktigt bra!
Det jag skulle komma till var att innan filmen så gick vi och stosade lite, jag och min fina, och var bland annat inne och dagdrömde på Stockhome och på Lush där vi köpte en ny massageoja. En hård, i form utav en jordgubbe. Jag tänkte att hur tusan kommer detta bli, men det visade sig vara riktigt shysst. Och luktade mumma! Mindre kladd också. Massageolja i bitform kan jag verkligen rekommendera!

Nu ska mannen upp! Ciao!

2009-04-10 | 10:17:47 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback