Dreamer




Nu är det piffning som gäller, igen. Har jag sagt det ordet ofta nuförtiden förresten? Piff. Bara bra i och för sig. Tyder ju på att jag har ett nöjesliv större än min familj och pojkvän.
Just nu står jag, lite som vanligt, i valet och kvalet om vad som ska sättas på. Kläder alltså! Har norpat syrrans cheap och funderar på en transparent blus. Självklart ska jag ju ha ett linne under men just nu är jag utan bara för att se hur blusen och jeansen funkar, om det är något att hänga i gran. Jag tror att jag ska låta det lite vara som det är. Min man är på väg hit och det blir nog en ganska rolig grej om jag öppnar dörren, sminkad och klar, i en genomskinlig blus med boobisarna i vädret. Ska vi gå då?

2009-04-04 | 20:19:41 | Dagliga | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Yvve

Hahaha! Gjorde du det? :)

2009-04-06 // 17:16:21
» Anonym

Jag lurade honom lite, ja... Han undrade ifall jag verkligen skulle gå ut så :p Göllegubbe!

2009-04-06 // 21:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback