Dina färger var blå

Är det inte underbart väder ute så säg? Nyp mig så jag vet att jag inte drömmer. Kan man få en bättre start på lovet? Att vi dessutom bara hade en lektion på grund av frånvarande lärare gör inte saken sämre. Det firades med en glass i solen nere i hamnen. Och till och med jag, Amanda hon-som-alltid-fryser Engström, kunde ta av mig jackan för att det brände så skönt på ryggen. När jag sen promenerade hem gick jag verkligen bara och njöt. Solglasögon, kjol, öppen vårjacka. Så härligt!

Senare i eftermiddag bär det iväg in till papi i Solna men först ska jag hjälpa Felix och John baka en tårta. Dom var lite oroade att vi skulle bli lite för många men det gör mig inget. Jag kan ligga och lapa sol på Johns altan istället. Nu slår jag på spotify med alla mina favoritsommarlåtar på högsta volym och slår mig ner i solen på balkongen.


LOV!

2009-04-03 | 13:42:16 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback