Tuesday

Jag gick och lade mig i tid igår och ändå när min kära mamma kommer och väcker mig vill jag bara ligga kvar i mysiga, varma sängen. Jag fick skynda mig som tusan till bussen och Jennis skrattade lite åt att jag inte hade hunnit knya skorna. Lite bajskör som första lektion. Fast vi började med en ny låt, Michael Jacksons Man in the mirror. Väldigt bra låt och nästa gång jag ska sjunga sönder mig har jag bestämt. Rebban får hänga på hon med. Idag åt jag, grabbarna och Rebban lunch på thaien nere vid mig, mumsmums, och kom tyvärr lite försent till ensemblen. Men det gick bra ändå och jag tyckte att det lät riktigt bra när vi tjejer spelade It's raining men med The weathergirls. Och det var bara första gången. Jag spår att det kommer bli fina grejer!

Nu ska jag lägga mig och vila min stackars, arma mage som har bråkat med mig ända sen lunchen. Och vad passar bättre än just ikväll då det är premiär av nya säsongen av Top Model. I'm so happy! En utav mina absoluta favoritserier. Alla tiders!


2008-09-09 | 17:03:15 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback