Tjong i medaljongen!

Tonights the night we're gonna make it happen! Tjoho!

Just nu sitter jag på en ganska hård datastol och har samhällskunskap. Meningen är att jag ska skriva om Kristdemokraterna men jag har gett upp. Jag har redan hittat ganska mycket och vi har en till lektion på oss att bli klara så jag kan renskriva då. Dessutom är jag för trött för att skriva. Jag sitter mest och skrattar åt allt och ingenting som kommer från Robins och Kristians håll.
Idag fick vi korvbuffé till lunch. Inte mums. Den grillade korven såg ut som russin sa Jossan. Robin tyckte att dom såg ut som något annat som var mycket roligare men jag säger inte vad det var. Nu när vi har slutat, om tio minuter, ska jag upp till musikhuset och hämta en gramofonspelare som jag har köpt av Mr. Trummagister. Nu kommer vi äntligen kunna spela alla singlar som mamma hela tiden pratar om! Enda problemet är att dom ligger längts in, underst i vårt källarförråd. Pix för att slippa plocka fram dom!

Nu slutar vi snart! Tjoho! Party, party nästa!

2008-09-26 | 13:36:19 | Dagliga | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Rebbs

nu ere inte bara jag som är snuskig!

2008-09-27 // 11:12:24
» Amanda

Hahah, du skulle ha varit där! :D

2008-09-27 // 18:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback