Inmo

Tillbaka på jobbet för ännu en lugn och skön dag. Jag kan tänka mig att det kanske kan komma in lite fler som vill träna själva idag eftersom det är söndag men man vet ju aldrig. En utav tränarna kom precis in så det kanske blir lite kunder. Jag har i alla fall kommit ihåg att ta med boken så får jag lite att göra. Mysa i soffan med en kaffe. Mitt arbete är så krävande...

Gårkvällen blev som vanligt. Åka och handla, laga mumsmat, äta godis och kladdkaka framför en film. Jag lyckades hålla mig vaken lite längre igår, somnade vid tolv kanske. Jag börjar bli en gammal tant! Jag går och lägger mig vid tio på vardagarna och orkar inte hålla korpgluggarna öppna längre än till midnatt på partydagarna. Herregud!

2008-09-07 | 11:47:50 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback