Hej, hej, hemskt mycket hej!

Jag borde nog skriva godnatt istället men den här överskriften lät väl lite trevligare, dont you think?

Just nu sitter jag och pratar med min kära vän Robin på msn och det är inte ofta vi gör det kan jag tala om. Nu sitter han och gnäller om hur jobbigt det kommer bli imorgon i skolan. Kristian har nämligen äntligen fått sin mönstringstid så han kommer inte att vara i skolan imorgon. Meaning: det blir Robin och jag. Jag och Robin. Han verkar inte alldeles överlycklig över detta faktum men för er som inte förstår det så är han bara ironisk. Eller?
Att Kristian ska mönstra betyder inte bara att han inte kommer till skolan. Det betyder även ingen bil för oss andra. Robins alla bilar är upptagna imorgon så det blir buss för hans del. Poor guy! Han sa senast idag till och med att han aldrig kommer kunna åka buss till skolan. Ibland är det allt bra skönt med bil...

Imorgon ska jag minsann vara vuxen och gå på mitt första personalmöte. Det börjar klockan sju inne på gymmet. Det finns bara ett litet krux. Andra avsnittet av Top model börjar klockan åtta och det verkar vara så bra att jag inte vill missa det. Vad är viktigast? Egentligen Top model men mötet är viktigt det med... Nu märker ni väl att jag är ironisk? Jag menar, det finns ju faktiskt repriser...

Sovdags! Tuudles!

2008-09-09 | 22:06:47 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback