Go och glad!

Go och glad är jag allt. Kanske snarare rund och glad?

Jobbet gick kanon. Satt och fick mig lite massage i stolen, dammsög entren och omklädningsrummen och lite annat kul. Och kan ni gissa, när jag räknade kassan gick den ihop utan minsta diff. Första gången, wiho! Papo och syrrorna hämtade vid kvart över fem och så for vi hem till Nynäs. Nu har vi ätit fruktsallad och kollat på Kung Fu panda. Superrolig! Alla ni som inte har sett den, gör det! Innan jag ska sova har jag kikat på farmor&farfars och våra bilder från Thailand. Åååh, vad man längtar tillbaka! Och nu är defenitivt all min bruna färg borta. Ändå har jag en lika vit rumpa. Hur går det ihop? Jag måste ha haft en albinorumpa när vi åkte utomlands...

Nu ska jag sova så jag inte segar så mycket på morgonen imorgon. Eftersom bussen inte går förbi här ska jag se till att gå hemifrån i tid så jag hinner gå till skolan. Det ska bli rätt skönt faktiskt. Den lite småkyliga morgonen med Peter och Eva på hög volym i öronen. Aaaah.... Å andra sidan, så kände jag förra pappamåndagen också och se vad som hände då. Jag kom nästan försent till första riktiga lektionen med en helt ny lärare. Bra där! Då kunde papi skjutsa men det går inte för sig imorgon eftersom han ska åka halv sju. Går jag hemifrån försent och inte hinner fram är jag körd. Fast lektionen är ju iofs typ en och en halv timme så hur mycket missar jag om jag kommer tio minuter försent. Inte mycket.

Sova var det ja, nattinatt!

2008-09-07 | 22:38:59 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback