Gatumusikanter

Nu har jag, efter mycket om och men, äntligen kommit hem från skolan. Jag, Antonia, Rebbs och Jennis missade bussen med typ tio sekunder så det blev till att gå. bara till Kvantum iofs. Rebb och Jenns skulle fika, Antonia tänkte passa på att handla och jag hängde bara på. Det blev några minuter med R och J vid fikabordet, lite mys i alla fall.

Jag är överlycklig! Jag, eller vi, har äntligen kommit på vad vi ska göra som projekarbete. Jag, Jennis och Rebban ska vara gatumusikanter. Hur bra är inte det?! Först ska vi skaffa tillstånd att stå på gatorna i sthlm, lära oss en repetoar och sen spana hur folk reagerar beroende på vart vi står, hur vi ser ut med kläder osv. Sen ska Elise förlja med och filma lite då och då så vi har en liten dokumentär att spela upp till redovisningen. Grym idé tycker jag och det ska bli väldigt kul att få göra det med tjejjerna.

Nu ska jag eta lite glass som sandy hade sagt. Sen ska jag byta om och åka hem till tösen för att baka till Mucklan som fyllde år i måndags. Är vi inte snälla så säg?
Och idag blir det Amanda som är chaufför hem från träningen, wiho! Se upp alla rådjur, älgar och vildsvin! Amanda är på väg ut...

2008-09-04 | 15:51:07 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback