Fucking freezing monday

Jag är lite osäker på hur egentligen freezing (?) alltså kall stavas. Jag chansar.

Idag har det, som ni kanske förstår av min headline, varit en kall dag. Imorse var jag behagligt varm och skön i min stora, mysiga stickade tröja (snodd från mors garderob) och min starbuckstermos fylld med varmt te. Men ju längre dagen gled ju mer började jag frysa. Höjdpunkten var när vi kikade på film i danssalen, my God! Varför inte dansarna är klädda i tjocka vinterjackor och dubbla långkalsonger när dom tränar är för mig en gåta. Det ska bli min nästa stora grej som stand-in-representant i elevrådet: sätta på värmen i skolan.
Jag hade mina lovely pumps idag och jag tror nog att jag börjar bli bättre och bättre på att gå i dom. Snart är jag pro och hela min skogarderob kommer bestå av high heels på minst tio centimeter. Och converse! Dom överger jag aldrig.

Träning idag som gick helt okej trots att vi tränade på en grej som jag finner helt onödig att träna på nämligen att passa och skjuta med fel hand, vänster för mig. Varför ska vi träna på en sån sak när det finns vettigare saker att göra? Nej, jag längtar till torsdag. Då blir det en superlång träning med damerna, fart och fläkt. Wiho!

Nu ska tanten duscha, fixa matlåda och dyka i säng. Sleep tight my babies!

2008-09-15 | 21:40:32 | Dagliga | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» sdklkads

www.justfuckinggoogleit.com

2008-09-17 // 14:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback