Driving one of your cars

Min morgon var hemsk! Hemsk med STORA bokstäver.
Ett: jag var dödstrött trots att jag somnade vid halv elva
Två: mina nudiejeans har blivit tajta och det vet man ju vad det betyder
Tre: jag var superstressad!

Ettan ledde till att tvåan gjorde mig gråtfärdig, vilket gjorde att min uttänkta outfit blev totalförstörd vilket ledde till att jag blev sen vilket ledde till stress som i sin tur ledde till att jag nästan missade den sena bussen till skolan. Jag fick med mig två matskedar pyttipanna att äta till lunch och alldeles för lite kläder som gjorde att jag har frusit som en gris mesta delen av dagen. Aldrig mer några liknande mornar tack!

Förutom denna pissiga start så har resten av dagen varit helt okej, riktigt bra faktiskt. Vi fick en ny låt på ensemblen, Driving one of your cars med Lisa Miskowsky, som vi satte på en gång vi duktiga tjejer. Kören gick bra och jag föreslog Peters version av Jul, jul, stålande jul för Jenny att ha till luciatåget och hon var positiv. Dessutom har hon tänkt att vi ska sjunga hans version av Halleluja vilket jag tycker är grymt! Det var förresten hans julskiva och min mugg med te som räddade mig på bussen på vägen till skolan. Hade jag inte kunnat lugna ner mig med det hade nog hela dagen gått i stöpet. Jag vet, julskiva i september? Jag kan inte rå för det, han är ju såå bra. Det får mig att tänka på hans konsert i december. Det kommer bli så underbart!

Hade körlektion idag också, denna gång var papo med. Det var bra för nu så kan han förstå mycket lättare vad jag menar när jag försöker förklara vad Gissela har sagt till mig och han kanske inte tycker att jag övderdriver så mycket. Det gick bra i alla fall och nästa gång ska vi kontrollera lite grejer. Om jag kan det då så har jag klarat en tredjedel av körningen, wiho! Körkortet, här kommer Amanda!

Nu ska det duschas, pluggas och kikas på Top Model, tjoho!


2008-09-30 | 19:40:37 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback