Typ trött?

Som jag sov på vägen hem från tåget! Ni kan inte ana. Slår vad om att jag säkert snarkade till lite också.

Jag var lite busig och kilade iväg prick klockan fem för att hinna med tuben så jag kunde få komma hem halv sju istället för halv åtta. Mucho lyckat! Nöjd och glad över att slippa stressa somnade jag som en stock och var stendöd ända fram till Jordbro. Inte likt mig? Vi blev försenade senare i Ösmo, i vanlig i ordning, pga av ett försenat möte. Låter det konstigt? Detta resulterade såklart i att jag missade bussen eftersom vissa utav busschaufförerna i min lilla stad inte ens kan vänta trettio sekunder så folk hinner ner från perrongen. Nu var vi ganska grovt försenade dock så det blev en promenad hem som fick mig att piggna till. Väl hemma åt jag fast jag inte var hungrig, tog en enormt lång och varm dusch som jag inte har gjort på länge och har sen dess bara suttit i soffan. För en liten stund sen kirrade jag en ny vinterjacka från HM och nu ska det sovas och snarkas så det står härliga till! Tandborsten nästa!

By the way, I'm rich and I like it!

2008-10-12 | 21:54:17 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback