Two

Jag tror att det är kallare på söndagar än på lördagar. Klockan är inte ens två, coffetime, och jag sitter redan och huttrar för mig själv. Tänkte iofs ta och äta lunch snart men inte förrän halv ett. Jag åt ju för bövelen frukost för en halvtimme känns det som. Jag har ett litet dilemma bara. Igår fick jag med mig Kaneloni (?) av Karin som räcker till lunch idag också. Samtidigt finns det luncher kvar från i fredags som verkar mumsiga. Vilket ska jag ta? Har en kvart på mig att fundera...

Hitills har två stycken varit inne, en är fortfarande kvar därnere. Jag hör hur han tar i, duktig ponke!

2008-10-19 | 12:18:52 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback