Transor till tusen

Escamillo. Jag går in i min nya roll som en ståtlig matador i operan Carmen. Fast speciellt ståtligt är jag nog inte, snarare ganska töntig. Eftersom vi piffar till operan och gör den modern var mitt ledord kändis. Vilken som helst. Jag tror att jag har lyckats ganska bra, målet var att försöka se ut som en sämre kopia av Orlando Bloom. Men Elin och Rebecca fick sig ett gott skratt när dom kom ner för att äta lunch med mig. Jag har fixat en skitsnygg mustasch med hjälp av en kolbit och med mina pilotbrillor är jag oigenkännlig. Soo handsome! Det enda som fattas är väl strumpan i byxorna...
Vi håller på och fotar till arbetet och det har även filmats så det har inte blivit så mycket manusskrivande för min del. Liite skönt om jag ska vara ärlig.
Carmen (i vanliga fall kallad Lill-Kalle) är såå sexig i min päls som han får låna. Höga lackstövlar, nätstrumpbyxor, kort svart kjol, tajt litet linne och enorma bröst. Kan det bli bättre?

Nu ska jag tillbaka till fotningen och posa till max!


2008-10-09 | 11:49:59 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback