Svart natt med en glimt av ljus, godnatt

Den svarta sorg
som finns i varje ensamt hjärta
är stor som ett regnigt torg
en trasig gammal korg,
helt tom.



Är det här platsen jag kan finna ro
Lägga ner mitt huvud och våga känna tro
Är det här tiden jag väntat på
Säg att jag har fel så ska jag gå
Är det här platsen där man får en ny chans
Det har varit en lång väg för att komma fram
Är det här året då allting vänder
Steg för steg en dag i sänder
Det finns inga mirakel var det någon som sa till mig
Men du och jag kan göra ett här idag
Du och Jag
Är det här platsen där tårar kommer
Från alla förlorade år som gick
Är det här platsen där själen läker
Säg att det är så

Du och Jag

2008-10-07 | 22:13:47 | Musik&tankar | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback