Poppopipoppop

Jag är trött. Igen. När blir man pigg egentligen? Typ aldrig.

Jag har sovit som en stock hela natten, snarkat helt säkert, och vaknade för en liten stund sen. Idag är det packning som gäller, lite ärenden på stan (så jag får komma ut från lägenheten en stund, annars kommer jag sitta fastklistrad i soffan hela dagen) och sen ta fyratåget till jobbet. Repanmöte, försäljningsmöte och sen bär det av. God middag ska jag nog få också, typ thai, att äta i bilen. Vi har lånat min farbrors stora bil så vi fyra flickor kommer kunna ta hur mycket plats vi vill. Skönt! Kudden ska med så jag kan sova och kanske lite Peter i öronen. Läsa måste jag göra under veckan så jag har läst ut min dåliga engelskabok innan vi börjar. Den ska vara recenserad och klar på tisdagen efter lovet så jag får snabba på. Annars ska vi bara vara tror jag. Det har snackats om spa och det hoppas jag verkligen på. Massage!

Nu ska det ätas frukost! Ett litet inlägg kan nog tillkomma innan klockan fyra, farväl liksom.

2008-10-28 | 10:25:27 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback