Onsdag, typ

Idag är det onsdag och min mamma har tagit körkort. Före mig den jäkeln! Men jag är glad för henens skull såklart. Hon har varit så nojig över det där, legat sömnlös på nätterna och så. Men nu är det minsann klart!

Idag har jag varit sjukt trött men det har varit en helt okej dag. Inställd sånglektion för att Yvonne är sjuk vilket är tråkigt, jag är så taggad till dom nuförtiden, men det är alltid skönt att få sluta tidigt. Jag skippade promenaden hem dock på grund av det kalla vädret så jag kom hem vid tre. Mamma har varit ledig hela dagen för att det skulle komma någon och titta på vår kran i badrummet så jag har myst med henne hela eftermiddagen. Bästa tanten har gjort en morotskaka för att fira körkortet så jag kastar alla mina principer om inga-sötsaker-på-vardagarna överbord och är redo att hugga in. Mums!

Eftersom jag inte skrev något om gårdagen så drar jag av det en snabbis nu, den som inte är intresserad kan sluta här.
Amerikanen från ambassaden var hur härlig som helst! Det var, by far, den bästa "föreläsningen" jag någonsin varit på tror jag. Man blev liksom hypnotiserad av honom, jag sög upp allt han sa och bara njöt hela tiden.
Annars var det en tisdag som alla andra brukar vara, det vill säga roliga. Mycket musik. Julsånger på kören, lite krångliga ackord på gemun och en rolig låt på ensemblen. Allt är så bra!

2008-10-15 | 19:35:20 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback