Nothing special, eller?!

När jag var nere i tvättstugan och slängde in de nytvättade kläderna och handdukarna, ja jag får tvätta dessa samtidigt nuförtiden (!), i tumlaren kände jag den mest förtjusande doften. Min skärpta näsa kände genast att den söta odören kom från tvätten. Någon har köpt typ världens mest väldoftande sköljmedel! Ni ska bara känna, divine! Det gör det lite trevligare att kila ner till tvättis på dagarna. Att jag nu fått tillåtelse att tvätta allting tillsammans gör det ännu bättre. Ni vet den där proceduren man har här som jag pratade om förra veckan, att alltid ha en tvätt och en tumlare på samtidigt, blir helt plötsligt ännu mer effektiv.

Nu ska jag äntlgen få börja stänga! Inte en jävel här så jag kilar lite tidigare, busiga mig. See you tomorrow!

2008-10-18 | 15:19:10 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback