Leva livet, typ

Åh, vad jag kan vara fenomenaliskt bra på att blogga ibland! Not!

I fredags fick jag äntligen lov! LOV, LOV, LOV, LOV! Och Gud vet att jag behöver ett. Det var ett tag sen jag bara hade en slapphelg utan något som helst att göra. Jobbar, jobbar och jobbar tre helger och den sista är det handboll för hela slanten. Så hemskt jobbigt tycker jag inte att det är, inte på riktigt, inte förrän jag har en helg eller dag då jag inte måste göra någonting. Som typ idag. Städa lägenheten skulle vi göra, check, och ikväll blir det mys med grabbarna, Rebbs och Rickard som pallrat sig ner ända från Norrland för att hälsa på. Filmmys på högsta nivå, I like it.
Vi spelade även match i fredags, en skitmatch som lyckligtvis slutade med en vinst. På kvällen var det partyparty uppe på Sandhamn som tyvärr slutade lite tråkigt men jag var nöjd ändå. Roligt folk att prata med fanns det i alla fall.

Igår spelade vi SM steg 2. Nagelbitare, typ, men i och med våra två vinster tog vi oss vidare till steg 3. YES! Jag fick spela lite linje vilket kändes lite läskigt, men det blev två mål för min del därifrån. Något att satsa på? Jag körde för övrigt hela vägen dit, till söderköping. Drygt två timmar tog det. Jag var helt slut när jag kom fram.
Papo och Gurkan var med och hejade, kulkul, och det blev en snabbis på donken på vägen hem. Sen tokdog jag i baksätet och vaknade nästan precis när vi var hemma.

Typ det har hänt sen sist. Nu ska jag tillbaka till soffan, mor och Lina och fortsätta på en film vi kikar på. Toodles!

2008-10-26 | 13:13:19 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback