Later on

Nu har jag sett Åre by och jag måste säga att den är väldigt mysig. Extra mycket nu också eftersom det inte är så mycket folk, lagom enligt mig. Jag har å andra sidan aldrig varit här när det är säsong...
Vi har spatserat runt hela dagen och kikat, fotat, fikat och bara myst. Hela dagen. Mycket motion med andra ord. Efter en liten slappastund hemma stack vi iväg och käkade middag på Broken. Mucho god mat, cesarsallad för min del som var hur god som helst! Det är ganska lätt att misslyckas med dressingen enligt mitt tycke, inte många klarar det, men det här var heaven.

En promenad, en hårinpackning och en lermask, ett bastubad och en kall dusch senare sitter vi nu alla strax i soffan bänkade framför Mirror. Skräckfilm. Jag blir alltid skiträdd och ångrar mig tusen gånger om när jag inte kan sova efteråt men längtar på något konstigt vis efter att titta på en. Det är då man saknar en karl att krypa ihop intill, som kan skydda en från alla monster och liknande. Pappa får duga så länge. Vi kom ändå fram till att det är honom monstret tar först, om det kommer genom ytterdörren det vill säga. Och det får vi ju verkligen hoppas! Så kan han spöa skiten ur det.

Over and out!

2008-10-29 | 22:00:54 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback