Idag är samma sång, igår var samma sång, det bara börjar om

At work, again.

Igår spelade vi match, och inte vilken match som helst, match mot Sorunda. "Spöket" försvann! Vi blåste det all världens väg ännu längre ut i skogen. Vi vann med två bollar, inte mycket, men det var tillräckligt för vår del. Hemmaplan kvar.
Efter matchen skjutsade vi hem Gurkan som varit och kikat med moi som chaufför och sen hela vägen in till fiendeland och en sovande Karin. Mysdamen hade gjort i ordning scones med te som jag satte glatt i mig. Pappa också för den delen. På grund av att vi kom hem så sent så blev det hopp in i duschen och sen vidare i säng eftersom jag skulle upp tidigt idag.

Nu sitter jag på jobbet, åt för en liten stund sen och ska börja skriva klart min debattartikel om skillnader i uppfostran mellan pojkar och flickor. Jag har läst en del intressanta grejer men det jag är orolig över att det kommer bli mer som jag brukar skriva och mindre debatt. Jag försöker föra mina argument så vi får se vad jag får för kommentarer från Monkan på måndag.

Sitter och lyssnar på Peter och Eva, just nu Novemberregn med Eva. Den är ju för underbar!
Efter jobbet ska vi fira min papi med stompa och ståt! Länge leve 43-åringen!

2008-10-18 | 13:28:20 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback