Höjdpunkt

Det kom precis in en kund! Wiho!
Fast det är inte det som är höjdpunkten, så lågt har jag inte sjunkigt än. Nej, jag kom på en sak när jag låg och halvsov (!) i massagestolen, nämligen att jag ska ut ikväll. UUUUUUUUUUUUUUUUUT! Med puman och andra skojiga människor vilket jag anar kommer bli great. Partyoutfiten är kirrad och ligger nerpackad i övernattningsväskan eftersom söta Karin låter mig sova där inatt. Bara en sak jag är lite osäker på men det frågar jag Sandy om. Vi ska till "Huset" i Gamla Stan. Jag har ingen aning om vad det är för ställe alls och S visste inte mycket hon heller. Får söka på google som min kära far skulle ha sagt!

Anledningen till utgången är att Nille, Annsos Nille, fyller eller har fyllt arton och hur kan man fira det på ett bättre sätt? Alla människor man känner åker in och partar loss. Kulkulkul! Men först ska jag hem till Karin efter jobbet där jag får lite mat i magen, måste kunna balansera på mina klackar hela kvällen även med förfriskningar, och sen blir det tåg hem till Sandys mor där det är kalas för damens mor som fyller år. Värsta kalashelgen! Lite piff och annat och sen tåget tillbaka in till stan. Woho!

Jag kom och tänka på en sak, jag berättade ju aldrig hur det gick mot Gnaget igår. Hade vi haft samma spel och inställning i första som i andra halvlek så hade vi vunnit, det är ett som är säkert. Dom ledde med sex bollar i halvlek, vi kom ifatt, tog lite dumma avslut, satte inte våra frilägen och förlorade till slut med fyra. Men som jag sprang! Jag har nog inte sprungit så mycket på en match på länge. Jag kanske faktiskt kan bli en kontrande kant, som det ska vara.

2008-10-11 | 14:22:49 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback