Full figure

Whitney vann Top Model, tjoho! The "fat" girl. Jag hejade faktiskt på henne hela vägen och så gick hon och vann allt. Duktiga hon!

Nu ska jag kila och plugga mera samhälle och sen slänga mig i säng men först...
Imorgon ska vi fotas och det ska bli grymt! Den lilla nackdelen tycker jag är nog vår fototid. Klockan 8.15. Ouch! Man vill ju inte se ut som den trötta hagga man är nuförtiden. Men numera finns det ju ingenting som inte lite makeup rår på så jag kan nog känna mig säker. Vi har en, tycker i alla fall jag, rolig idé till imorgon och den har garanterat ingen annan. Först tänkte vi ju ha kändistema, samhällarna skulle tyvärr ha det så det bytte vi mot sagotema men det skulle tydligen tre andra klasser ha. Då kom Kalle kort med en superidé och det är nu den vi ska köra på. Det blir säkert asbra!

Mot böckerna! Och det där jag sa förut om choklad till pluggning. Jag åt en i alla fall. Inte sån där nyttig mörk tyvärr, utan en dubbelnougat... Bad!

2008-10-01 | 21:23:47 | Dagliga | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Y

Men heey! Yes, hon vann! Jag blev så glad, hon är ju så sjukt vacker.



Imorgon rockar vi allt! Det läär bli asbra! :D



Lycka till med pluggandet, det går aasbra för mig.

2008-10-02 // 00:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback