En timme senare...

... och jag har redan lyssnat igenom två skivor här i repan och varit nere i tvättstugan två gånger. Booring! Jag vet inte riktigt vad jag ska göra av mig själv så jag längtar till lunch, kyckling med färsk pasta á la Amanda. Det var mamma som bestämde vad vi skulle äta men jag lagade så det kunde vara klart till hon kom hem från jobbet i torsdags. Tur att det alltid blir så himla mycket så jag kan få till lunch idag. Hoppas bara att jag inte kommer lukta alltför mycket vitlök.

På tal om tvättstugan så börjar jag bli riktigt virrig vad gäller tvättmaskinen. Först in med all ren tvätt i tumlaren, sätt på den, ladda tvättmaskinen med tvätt och medel och sen? Sen går jag bara därifrån! Lagom roligt när man kommer ner sen och inser att tvätten inte ens tvättats. Det stör ordningen! Nu går en tvätt men inget tumlas. Obalans, störning...

Vad skriver jag egentligen? Jag klagar på obalans i tvättsystemet, det viktigaste ekosystemet i universum! Jisses...

Ni kan nog förvänta er många inlägg idag med tanke på hur lite jag har att göra. Om jag inte somnar i massagestolen...

2008-10-11 | 11:31:24 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback