Torsdag

Jag tror att jag får minst VG på provet, minst! Det kändes helt okej, bra faktiskt till och med. Sen blev jag ledsen när vi kom till matsalen, det var risgrynsgröt till lunch. Isch! Det är faktiskt en månad kvar till jul...

Just nu befinner jag mig i datasalen i estetkorridoren och det är meningen att jag ska skriva på mitt parti så jag kan mejla det till Kerstin. Jag har hunnit sitta här ett tag redan, man måste ju kolla alla bloggar och annat först. Peter J sjunger ljuva toner i mina öron tillsamans med Sarah Dawn Finer. Tack gulliga, gulliga farmor!
Ikväll är det träning as usual, ska bli skoj. Vi ska träna med 92:orna idag också, inför SM i helgen. Mot Uddevalla!

Idag ska det tas ut pengar, plockas undan och packas så nu får jag nog ta och snabba på litegrann.
Imorgon ska jag ha myskul med Robin, Kristian och Rebbs. Hyrfilm och Ben and Jerrys, yey!

2008-11-27 | 14:30:31 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback