Storm

Nu, äntligen hemma från vägarna. Jag är ganska stolt. Har faktiskt kört genom Stockholm City, staden där alla älskar sin biltuta, och stannat vid flera tusen rödljus och annat och inte fått kärringstopp en enda gång! Känn på den ni!
Det gick ganska segt att köra hem eftersom alla kör som sniglar så fort det blir lite mörkt, snöigt eller blåsigt. Men det kanske var bra, jag är säkert inte heller kapabel till att köra normalfart på hala vägar. Man blir lite hetsig ibland minsann.

Ikväll ska jag bara ta det luugnt och ladda inför veckan. Måndag, tisdag och onsdag ska det råpluggas samhälle eftersom dum-Amanda, som jag ibland kallas, glömde de rätta papprena i skolan vilket ledde till at jag inte kunde plugga i helgen som jag tänkt. Inget MVG på det här provet heller alltså. Dessutom måste jag lämna in det där jäkla partiet också, damn...

Yeye, enough said people. Toodles!

2008-11-23 | 19:12:48 | Dagliga | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» R

Duktig amanda!

2008-11-24 // 07:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback