Rushour

Tänk vad snabbt tiden kan gå när man gör nyttiga saker. Om en och en halv timma är det dags att börja stänga! Nu är bokrecensionen klar, next up: muntliga nationella. Jag har ingen aning om vad jag ska hitta på för kul att prata om men jag vill minnas att vi fick ett papper med info och annat så jag hoppas jag kan få tips därifrån.

Yran varade inte länge, nu har det slutat snöa. Fast det är rätt skönt, den måste ju kunna lägga sig om det ska vara på riktigt. Annars är det ingen idé. Jullåtarna har bytts ut mot Star FM, snart blir det coffetime.

Fortfarande dåligt med fantasi. What to wright about?

2008-11-16 | 14:38:26 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback