Plugga, plugga, plugga

Nu har det pluggats, i alla fall nästan, till tusen. Vi får se hur det kommer gå imorgon, lagom bra kanske. Jag hoppas att jag får mer än VG- i alla fall. Lite surt det där. Plus Kerstins kommentar. Inget mer sånt! Nästa prov... Fast å andra sidan, säger jag inte alltid det? "Nästa gång ska jag minsann, nästa prov då jävlar..." Ingenting händer. Hur står det till med självdiciplinen? Jag får satsa på religionen nästa termin istället. Det är i alla fall kul.

Imorgon kommer farmor med nya Peter J till lilla mig. CD-spelaren ska med ofcourse så jag kan lyssna hela vägen hem på bussen. Fyra nya spår finns det och dom övriga tröttnar man ändå aldrig på. Och på söndag är det första advent, hur mysigt är inte det?!

Ja, ja, ja, ja, ja, ja, ja...

2008-11-26 | 21:03:21 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback