Paus

Sådär, alone again. Funderar på att börja stängningen redan nu. Allt som jag normalt gör på söndagarna måste jag ju göra idag eftersom vi har stängt imorgon. Men var sak har sin tid, nu är det kaffetime som idag fick bli tetime. Mums! Jag drack nämligen något alldeles föträffligt gott te här i tisdags och passar på att ta det igen. Chaite har jag aldrig tyckt är speciellt gott men det här värmer och myser i min mage.

Innan jag stänger ska jag ha:

- Dammsugit reception, omklädningsrum och toaletter
- Handlat till måndag
- Torka av repan extra noga, inklusive micron

Och sen allt det vanliga förstås. Det låter inte så jobbigt och det är det inte heller. Bara lite extra.

Peter och Eva skrålar för fullt och det är, som ni kanske förstod av första meningen i detta inlägg, tomt. Men här klagas ingenting, jag har det gött. En liten kaka till mitt te hade dock inte skadat...

2008-11-01 | 13:18:36 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback