Ordinary people

Muntliga gick kanon så nu kan ni sluta oroa er. Ingen behövde dö.

Jag var sjukt nervös innan, så nervös har jag nog aldrig varit förut. Och det kändes liksom som att huvudet klarnade bara därför så allt som inte ville komma till mig tidigare störtade in i min hjärna och ner på papperet. Jag tror i alla fall att det blir minst VG. Hoppas, hoppas, hoppas!

Idag har det varit en skön dag. Rebban fyller myndig så jag hade bakat en lätt bränd kladdkaka och damen själv hade med sig tårta. Moffel i musikhuset alltså. Dessutom repade vi gatumusikanter på en del av vår repetoar inför julspelningen i Nynäs och det gick som på räls. Det här känns riktigt bra!

Nuär det strax off till träningen där jag ska snoka lite hos Carro. Vi får se ifall jag gjorde ett misstag eller ej.

Imorgon SACO-mässa, grymt kul!

2008-11-20 | 18:08:44 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback