Mondaymorning

Måndagmorgon, igen. Trött, som vanligt. Men vad ska man göra?

Imorse lyssnade vi på Barack Obamas segertal på engelskan. Han är en bra talare och jag kan förstå hur han kan få med sig så mycket folk. Mycket inspirerande. Jag blev lite full i skratt en gång dock, när alla amerikaner börjar skrika "Yes we can" i kör. Typiskt Amerikat. Ganska töntigt.

Gårdagskvällen blev supermysig med fika och middag nere hos mormor och morfar. Mer, mer, mer!

Nu, kulturhistoria! Jag såg på tv:n för en liten för en liten stund sen vad som serveras i matsalen till lunch. Risrätt. vad sjutton är det?!

2008-11-10 | 10:07:58 | Dagliga | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Pöölen

Aaa vad tusan vad det där mat.

KORVrisrätt?!? god why?!?!

2008-11-10 // 18:17:23
» Amanda

BARA ÄCKLIGT om du frågar mig! Blä!

2008-11-10 // 21:31:07
» Y

Äsch då.. risrätt, vi kan säkert tillaga det om vi vill.



Jajemensan,



yes we can!!

2008-11-11 // 21:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback