Mondayevening

Jahopp, nu är måndagen över och jag är äntligen hemma igen och har varit en stund. Hunnit äta och kikat runt på alla bloggar man följer. Det ger ganska bra inspiration det där men jag är ändå en såndär tråkmåns och skriver om vad jag gör på dagarna. Fantisera kan man ju alltid göra. Att man var lika snoffsig som Amanda Berg, piffig och urgullig som Underbara Clara eller varför inte rolig som fröken Y. Man blir alltid lite full i skratt när man läser hennes blogg. Det är nog ändå dom bloggarna som ligger varmast om hjärtat, dom som skrivs av personer man känner och har i sin närhet om dagarna. Det är fortfarande lika kul att läsa i Rebbs blogg vad vi gjort för konstigt under dagen även fast jag har varit närvarande hela tiden. Man får skratta om igen ännu en gång.

Idag fick jag träffa min sockersöta på träningen och det blir antagligen mer av den varan framåt veckan, jag gillart! Hyffsad träning och det hanns med plugg både på vägen dit och hem. Gemuprov imorgon, fingers crossed! Förövrigt en väldigt glad dag, mitt humör har legat på topp och skratten kom på köpet.

2008-11-10 | 21:38:52 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback