Killbill

Kan någon döda mig? Eller åtminstone göra mig tillräckligt sjuk att jag inte kan gå till skolan imorgon? Någon med någon smitta? Fast den får bara vara över dagen, eller förmiddagen, för jag har sånglektion imorgon. Och på torsdag är det samhällskryss så då jag får absolut inte vara borta så jag tappar min ledning! Jag vill bara komma undan mitt tal. Jag vet fortfarande inte alls vad jag ska prata om. Inte en aning. Ångesten är ett faktum. Panik bara förnamnet. Helf!

Yvanna, min hjälte, fixade i alla fall så vårt samhällsprov är flyttat till nästa torsdag istället. Tack Gode Gud för henne!

Tillbaka till mitt tomma häfte och fortfarande sylvassa vässade penna...


2008-11-18 | 20:24:51 | Dagliga | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» a

jag vann krysset i min klass...

2008-11-18 // 20:41:28
» My Josephine

Låter jobbigt :/ Hoppas du fixar det!

2008-11-18 // 20:48:43
» V

Näää...inte döda! Bara skicka små rosa inspirationspuffmoln. Puss!

2008-11-18 // 21:39:45
» Amanda

A, du är bara för bra!

Och V, lika omtänksam som vanligt :)

2008-11-20 // 18:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback