Jag ska bli, typ...

Idag var vi inne på SACO-mäsan i Älvsjö, alla finfina treor på hela Nynäshamns Gymnasium. Och från alla andra gymnasium också kan jag lova. Ett ord: FOLK. Överallt. Vart man än såg. Folk. Människor. Det fick mig att bli lite lugn. Om det var så många som var där så kan det ju inte bara vara jag som inte riktigt vet vad man ska hitta på efter gymnasiet. Känns tryggt. Min baby var där också men vi missade varandra tyvärr. Tur att det är match ikväll så jag kan krama på henne ändå. Match mot Huddinge, hemma. Jag är lite smånervös. Jag vet inte riktigt hur dom är men vad jag har hört från tidigare så kan det bli en tuff match. Men jag ska vara taggad! Springa, springa och springa!

För att gå tillbaka till mässan så kan jag säga att det mest var förvirrande att gå bland alla stånd. Jag visste inte vem jag skulle fråga om vad så jag gick mest runt och samlade en massa infoblad och så vidare. Nu har jag en hel väska full, en väska som jag tog från Linköpings Högskola bara för att ha något att bära i. Assnygg tygpåse faktiskt. Det var en sak som jag tänkte på. Vad alla infoböcker är snygga! Snygga bilder men framförallt snygga tryck. Det gör det lite roligare att samla på tror jag. Halv två kom jag i alla fall hem och nu är det dags att fixa lite mat i magen.

Wish us luck!

2008-11-21 | 16:34:58 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback