Home sweet home!

Eller, nu är jag ju faktiskt inte hemma. At work. As usual. Kanske är hemma ändå? Jag vet i alla fall att hemma har vi ingen massagestol med grymt knådande men det finns ju faktiskt här. Lucky me!

Hemfärden igår gick fint. Vi startade vid kvart över två med moi vid ratten och jag körde ungefär två timmar innan mina grusiga ögon ville ge upp och jag bytte med papo. Tokdog på två röda när jag satte mig i passagerarsätet. Vid den tiden, typ halv fem, var det redan kolsvart vilket knasade till min tidsuppfattning ganska rejält. Det kändes som att klockan var elva. Vi gasade på och jag fick köra de en-en och en halv timmarna hem efter ett snabbt toastopp. Ungefär 30 mil körde jag sammanlagt, lite mindre än halva vägen. Tufft! Fast det blir inte speciellt svårt i en automatbil men ändå.

Innan vi åkte gick jag, papo och flickorna ner till byn medan Karin tog hand om städningen av lägenheten. Jag köpte en tröja jag spanat in på Stadium, Jossan en tröja från Intersport och papo en Peakjacka. Sen var vi nöjda och glada. Jag måste säga att det är rackarns mysigt i Åre by!

Allt som allt har det varit en great vecka och ikväll är det partyparty för mor och moster. Då får jag och syrrorna äntligen ge mamma sin present, äntligen! Hon kommer bli tokglad, I know it!

2008-11-01 | 10:08:28 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback